ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Οι επιστροφές αντιπροσωπεύουν το επόμενο πεδίο μάχης διαφοροποίησης
Στις πρώτες μέρες των ηλεκτρονικών αγορών, οι καταναλωτές επικεντρώνονταν στη διερεύνηση των διαθέσιμων προϊόντων της τιμής. Οι σημερινοί αγοραστές είναι πολύ πιο εξελιγμένοι και η απόφασή τους να αγοράζουν τώρα επηρεάζεται έντονα από τις επιλογές επιστροφής. Τι γίνεται αν οι πωλητές τελικά αφαιρέσουν τον άγχος της επιστροφής μιας ηλεκτρονικής αγοράς; Τι θα συμβεί αν προσφέρουν επιστροφές με χαρακτηριστικά on demand σε όλους τους πελάτες τους;